2016/04/23

Emolientowy ulubieniec

Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o kolejnym produkcie marki Ecolab, tym razem będzie to Balsam Odżywczy do Włosów Osłabionych i Łamliwych.


Skład:



Aqua, Vaccinium Macrocarpon Floral Water Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Hibiscus Extract, Organic Butyrosperum Parkii Prunus Persica Kernel Oil, Organic Triticum Vulgare Oil, Organic Cananga Extract, Glycerin, Behenamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Monostearate, Glyceryl Stearate SE, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol. 

Woda żurawinowa, oleje: avocado, jojoba, z nasion brzoskwini, organiczny z kiełków pszenicy, organiczne masło shea, ekstrakty: z hibiskusa i organiczny ylang ylang.

Balsam pięknie pachnie, naturalnie i owocowo, ułatwia rozczesywanie i ładnie wygładza włosy. Balsam jest emolientowy, ale nie obciąża włosów, jest delikatniejszy niż czarna maska na bazie szungitu, o której pisałam ostatnio. Kosmetyk wyposażony jest w pompkę, co ułatwia jego aplikację. Cena też nie jest wygórowana, za 200 ml zapłacimy ok. 15 zł. 

Balsam jest na mojej liście ulubieńców, mam zamiar przetestować jeszcze pozostałe wersje: Balsam Regenerujący do Włosów Uszkodzonych i Farbowanych oraz Balsam Przywracający Równowagę do Przetłuszczających się Włosów.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz na moim blogu ;)
    Ta wersja balsamu jest na mojej włosowej chciejliście, chociaż pewnie kupię go, jak już pogoda będzie normalna i słoneczna ;)

    Od siebie bardzo polecam wersję regenerującą, chociaż ja musiałam go wzbogacać olejem dla lepszego dociążenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za odwiedziny na moim :) Ja Twój śledzę już od ponad roku, jest jednym z moich ulubionych włosowych blogów :)

      Usuń
  2. Na mojej chciejliście też jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór ;) Mam nadzieję, że sprawdzi się u Ciebie równie dobrze, jak u mnie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...