2016/04/19

Ecolab: Szampon Regenerujący do Włosów Uszkodzonych i Farbowanych


Szampony Ecolab zbieraja bardzo dobre opinie wśród włosomaniaczek. Na początku podchodziłam do nich sceptycznie ze względu na sporą zawartość olei. Dziewczyny pisały, że szampony dobrze oczyszczają, domywają oleje i nie obciążają włosów, więc w końcu zdecydowałam się na przetestowanie jednego z nich. Wybrałam regenerujący do włosów uszkodzonych i farbowanych.  


                                               

Skład: 


Aqua, Hamamelis Virginiana Leaf Floral Water, Cocamidopropyl Betaine Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Euterpe Oleracea Extract, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, GlycerinOrganic Prunus Amygdalus Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Glycereth-2 Cocoate, Hibiscus Extract Organic Triticum Vulgare Oil. Organic Vaccinium Macrocarpon Seed Oil. Argan Oil, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, CI75810

Skład jest imponujący, (woda oczarowa, ekstrakt z jagód acai, ekstrakt z hibiskusa, oleje: organiczny ze słodkich migdałów, jojoba, organiczny z kiełków pszenicy, organiczny z nasion żurawiny, arganowy).

Szampon bardzo dobrze oczyszcza, do umycia wystarczy niewielka ilość, bo bardzo ładnie się pieni. Domywa oleje za pierwszym razem, pięknie pachnie, jest delikatny dla skóry głowy, co dla mnie jest ważne, bo u mnie mało który szampon się sprawdza do codziennego mycia, większość powoduje swędzenie i łupież. Do tej pory używałam szamponu tołpa kiełki soi, który również mogę polecić. Cenowo Ecolab wypada lepiej, (tołpa ok. 26 zł w Rossmannie, Ecolab ok 15 zł). 

3 komentarze:

  1. Jego skład faktycznie wygląda sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, ja miałam skatowane farbowaniem włosy i zaczęłam używać szamponu regenerującego Seboradin. Super efekty w krótkim czasie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...