2016/04/23

Najlepszy olej na podrażnienia

Olej z uszczepu trójlistkowego - naturalny środek kosmetyczny do pielęgnacji skóry wrażliwej, skłonnej do alergii.

Właściwości: Odżywia i nawilża skórę, pielęgnuje zaczerwienioną, swędzącą, suchą oraz łuszczącą się skórę, przywraca jędrność i świeżość. Zapobiega podrażnieniom. 

Zatosowanie w pielęgnacji: 
  • sucha, ściągnięta, skołonna do łuszczenia się skóra
  • skóra z tendencją do występowania trądziku, podrażnień i zaczerwienień
  • skóra po oparzeniach słonecznych
  • łojotokowe zapalenie skóry

Pierwsze trzy podpunkty się zgadzają, co do ostatniego podpunktu - nie mam ŁZS. Olej jest idealny do suchej, swędzącej skóry głowy, z tendencją do łuszczenia się (suchy łupież) - taka była moja skóra głowy, zanim zaczęłam o nią dbać. Ponadto olej sprawdza się nakładany na twarz, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, nie zapycha mojej cery, (a mało który kosmetyk jej nie zapycha, mam cerę mieszaną, tłustą w strefie T, ze skłonnością do wyprysków). Łagodzi również zaczerwienienia i swędzenie powstałe na skutek oparzeń słonecznych. Za 100 ml zapłacimy ok. 24 zł, aczkolwiek olej jest wart swojej ceny. 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...