2016/04/24

Biovax: maska vs odżywka z keratyną

Dzisiaj kupiłam jedną z moich ulubionych proteinowych masek, dotychczas kupowałam ją w saszetkach, bo moje włosy nie lubią stosowania kosmetyków proteinowych zbyt często. Saszetka raz na jakiś czas wystarczała, dodatkowo miałam wtedy litrowego Kallosa keratynowego, tyle protein moim włosom wystarczało. Kallos mi się powoli kończy, a maska jest aktualnie na promocji w hebe, za 14,99. Cena regularna to 18,99. 

Odżywkę męczę już długo i skończyć jej nie mogę. Kupiłam ją zachęcona działaniem maski, niestety okazała się jednym z najgorszych kosmetyków jakie stosowałam.



(Maska z czepkiem oraz próbką serum wzmacniającego A+E.)


Składy:


ODŻYWKA

Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sorbitol, Quaternium-80, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk, Silk Amino Acids, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid, C.I. 42090

Odżywka ma glicerynę zaraz po wodzie, wysoko olej rycynowy, następnie hydrolizowaną keratynęhydrolizowany jedwab, aminokwasy jedwabiu.

MASKA

Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Cetrimonium Chloride, Silk Amino Acids, Hydrolized Silk, Hydrolized Keratin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Acetylated Lanolin, Trimethylsilylamodimethicone, C11-15 Pareth-5, C11-15 Pareth-9, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Imidazolidinyl Urea, Citric Acid, Triethanolamine.

Maska ma glicerynę po alkoholu tłuszczowym, aminokwasy jedwabiu, hydrolizowany jedwab, keratynę hydrolizowaną, olej ze słodkich migdałów, hennę acetylowaną lanolinę (emolient).

Maska, jak już wspomniałam, jest jedną z moich ulubionych proteinowych: podbija skręt, wygładza moje włosy, nadaje objętości. Odżywka jest jednym wielkim bublem, nie podbija skrętu, włosy są po niej jakieś takie suche mimo wcześniejszego nawilżenia. Myślałam, że to może przez glicerynę i olej rycynowy wysoko w składzie, mam jednak inne maski z gliceryną wysoko w składzie i one sprawdzają się bardzo dobrze. Nie wiem o co chodzi, ale odżywkę stosowałam na różne sposoby i za każdym razem włosy wyglądały po niej źle. Niewiele mi jej zostało do końca, ale na włosy po myciu już jej nie nałożę, zużyję ją do emulgowania oleju przed myciem. 

7 komentarzy:

  1. Maskę również uwielbiam, odżywki z serii bb miałam dwie i niestety obie do kitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z biovaxów stosowałam tylko maskę ograniczającą przetłuszczanie (taka zielona ;) ) i zraziłam się do tej firmy, bo włosy po niej były sztywne i tempe w dotyku... Też kupiłam swoją maskę na promocji w hebe, ale teraz nie chcę znow ryzykować wyrzucenia pieniędzy w błoto.
    Kallosy się u mnie rewelacyjnie sprawdzają, zwłaszcza jak je lekko ztuninguję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovaxa do przetłuszczających się włosów nie testowałam... ale Kallosy też bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Ja tego biovaxa nie lubię, moje włosy nie lubią protein. Za to polecam biovax caviar i bambus&avocado :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...